Бос орын (педагогтар мен қызметкерлер үшін)

Бос орын (педагогтар мен қызметкерлер үшін)

22.05.2025 ж.

БОС ЛАУАЗЫМ!

«ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ҚАЗАҚСТАН-ТҮРКИЯ ЛИЦЕЙІ» ЖМ

МҰҒАЛІМ- ПЕДАГОГТЕР МЕН ӘКІМШІЛІК-БАСҚАРУШЫЛЫҚ ПЕРСОНАЛ БОС ЛАУАЗЫМЫНА  БАЙҚАУ ЖАРИЯЛАЙДЫ

2025-2026 оқу жылында мұғалім-педагогтер мен әкімшілік-қызметкерлерді жұмысқа қабылдау конкурстық негізде келесі тәртіппен іске асырылады:

  • Үміткерлер түйіндемелерін вакансияға хабарландыру мәтінінде көрсетілген электрондық поштаға, ваканттық позициясының атауын көрсетіп жолдауға тиіс, ваканттық позициясының атауы көрсетілмеген өтінімдер қаралмайды.

  • «Халықаралық Қазақстан-Түркия лицейі» ЖМ (бұдан әрі ХҚТЛ) келіп түскен түйіндемелер көрсетілген талаптарға сәйкестігін байқау комиссиясы қарастырады. Іріктеуден өткен үміткерлер ғана әңгімелесуге шақырылады.

  • Байқаудан өтпеген ХҚТЛ-де қызмет көрсете алмайды.

  • Мұғалім-педагог конкурсына талапкер болу үшін 3 жылдан кем емес педагогикалық өтілі (тәжірибесі) болу керек.

Құжат қабылдайтын соңғы күн – 9 маусым  2025 жыл.

Конкурсты өткізу күні – 11 маусым 2025 жыл, сағат 09.00 - 17.00 аралығында.

ХҚТЛ қызметкері емес тұлғалар байқауға қатысу үшін мына құжаттарды тапсырады:

  1. 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралылицей директорының атына өтініш;

  2. жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

  3. Тұруға ықтияр хат немесе азаматтығы жоқ адамның куәлігінің көшірмесі (Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұратын шетелдіктер мен азаматтығы жоқ адамдар үшін);

  4. кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

  5. Мұғалім-педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың нотариалды көшірмелері және салыстыру үшін түпнұсқалары;

  6. Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

  7. "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);

  8. Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

  9. наркологиялық ұйымнан анықтама;

  10. Тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасауы туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама;

  11. Сертификаттаудан өту туралы сертификат (бар болса) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда);

  12. Түйіндеме;

  13. Сурет 3х4 (2 дана);

  14. Конкурсқа қатысушы өзінің біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты (ғылыми жұмыстар, жарияланымдар мен өнертабыстар тізімі (соңғы 3 жыл), алдыңғы жұмыс орнының басшылығынан ұсынысы және т.б.) электрондық портфолио түрінде қосымша ақпаратты, сондай-ақ жұмыс тәжірибесі мен біліктілігін растайтын құжаттарды ұсынуға құқылы.

  15. 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша мұғалім-педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.

Тізбеге сәйкес құжаттардың толық емес пакетін ұсыну өтінішті қабылдаудан бас тартуға негіз болып табылады.

  • Конкурсқа қатысушылардың біліктілігіне қойылатын талаптар ХҚТЛ-дің Мұғалім-педагог лауазымдарының типтік біліктілік сипаттамаларына сәйкес жүзеге асырылады.

  • Байқауға қатыспаған ХҚТЛ қызметкерлері мен үміткерлер 2025-2026 оқу жылында жұмысқа қабылданбайды. 

  • Жалақы мен үстемеақылар қол жеткізілген нәтижелердің сапасына байланысты белгіленеді.

  • Мұғалім-педагогтар және әкімшілік персонал 3 айлық сынақ мерзімінен өтеді.

  • Сынақ мерзімінен табыспен өтпегендер қызметтен босатылады.

  • ХТЛД-дің Басшылары (Директор, директордың орынбасарлары және педагог-психолог) аптасына 8 сағат сабаққа кіреді және оған үстеме еңбек ақы төленбейді.

Құжаттарды қабылдау 9.06.2025 ж. сағ. 17.00-ге дейін төмендегі мекен-жай бойынша жүзеге асырылады:

A05E6T0, Қазақстан Республикасы, Алматы қаласы, Қожамқұлова к-сі, 69, №111 бөлме, сағат 9:00-ден 17:00-ге дейін. Тел.: 8 (727)3797894,

Түйіндемені vacancy@uktl.kz электрондық мекен-жайға жіберу.

Қосымша ақпарат алу үшін мына телефон бойынша хабарласуға болады: +7 7784315806, 

Әкімшілік-басқару персоналы және мұғалім-педагог бос лауазымдарының тізбесі

Бос лауазымдартізбесі

Бірлік саны 

Директор

1

Оқу-әдістеме жұмыстар жөніндегі директор орынбасары

1

Тәрбие кәсіби бағдар жұмыстары жөніндегі директор орынбасары

1

Кадр бөлімінің басшысы

1

Іс-қағаз жүргізуші және хатшы

1

Бухгалтер

1

Кітапханашы

1

Аспазшы

2

Пекарь

1

Ыдыс жуушы

1

Техникалық персонал

2

Медпункт қызметкері (Медбике)

1

Бастауыш сынып мұғалімі:

8

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

8

Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі:

3

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

3

Шетел тілі мұғалімі (ағылшын,түрік тілдері)

5

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

5

Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі

2

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

2

Математика/Алгебра/Геометриямұғалімі

5

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

5

Информатика пәнінің мұғалімі

2

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

2

Физика пәнінің мұғалімі

2

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

2

Химия пәнінің мұғалімі

1

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

1

Биология пәнінің мұғалімі

1

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

1

География пәнінің мұғалімі:

1

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

1

Тарих пәнінің мұғалімі:

2

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

2

Музыка пәнінің мұғалімі:

1

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

1

Көркем еңбек пәнінің мұғалімі:

1

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер

1

Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі:

2

Педагог-модератор / Педагог-сарапшы / Педагог-зерттеуші / Педагог-шебер Спорт шебері

2

Педагог-психолог (психолог)

1

Арнайы педагог (дефектолог, дефектолог-мұғалім логопед, логопед-мұғалім, олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог)

1

Әлеуметтік педагог

1

Ескерту: Мұғалім-педагогтар оқу сыныптарының білім алу тіліне байланысты іріктеледі. Оқу үдерісі 4 тілде (қазақ, орыс, түрік, ағылшын) жүргізіледі.

Әкімшілік-басқарушылық персоналға қойылатын 

біліктілік талаптары 

Лауазым

Негізгі талаптар

Оқу-әдістеме жұмыстар жөніндегі директор орынбасары

  • жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білім немесе тиісті бейіні бойынша өзге де жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) кәсіптік білім; 

  • білім беру саласындағы педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 5 жыл; 

  • педагогтің бірінші немесе жоғары біліктілік санатының, педагог – сарапшының немесе педагог – зерттеушінің немесе педагог – шебердің біліктілік санатының болуы (оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде); 

  • немесе "үшінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" біліктілік санатының немесе білім беру ұйымы "бірінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" не "басшы-ұйымдастырушы" немесе "басшы-менеджер" немесе "басшы-көшбасшы" біліктілік санатының болуы.

  • немесе "ғылым кандидаты" немесе "ғылым докторы" немесе "философия докторы (РhD)" немесе "бейіні бойынша доктор" ғылыми дәрежесі немесе "философия докторы (РhD)" немесе "бейіні бойынша доктор" академиялық дәрежесі немесе "философия докторы (РhD)" немесе "бейіні бойынша доктор" дәрежесінің болуы;

  • соңғы 2 жылда әкімшілік тәртіп бұзу жазасы болмауы;

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналысу.

Тәрбие және кәсіби бағдар,ғылыми жұмыстары жөніндегі директор орынбасары

  • жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) педагогикалық білім немесе тиісті бейіні бойынша өзге де жоғары (жоғары оқу орнынан кейінгі) кәсіптік білім; 

  • білім беру ұйымдарындағы жұмыс өтілі кемінде 5 жыл;

  • немесе 3 жылдан астам жұмыс өтілі бар білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санатты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы;

  • соңғы 2 жылда әкімшілік тәртіп бұзу жазасы болмауы;

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналысу.

Іс-қағаз жүргізуші

  • Жоғары (немесе жоғары оқу орнынан кейінгі) білім;

  • жұмыс тәжірибесі кемінде 2 жыл;

  • ҚР ЕК және кадрлық іс жүргізу негіздерін өте жақсы білу;

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналысу.

Бухгалтер

  • Жоғары кәсіби бухгалтерлік білім (қосымша курстар бойынша сертификаттар құпталады);

  • 1С 8 нұсқасын жақсы білу;

  • ДК сенімді пайдаланушысы,

  • кеңсе бағдарламаларын білу (Excel, Word бағдарламаларында жұмыс істей білу);

  • жұмыс тәжірибесі 3 жылдан кем емес.

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналысу.

Кітапханашы

  • Жоғары кітапханалық білім;

  • тәжірибелі пайдаланушы деңгейінде автоматтандырылған кітапханалық жүйені білу,

  • қазақ және орыс тілдерінде сауатты жазу.

  • компьютердің сенімді пайдаланушысы-MS Office

  • кітапхана саласында, қорды толықтыру саласында 3 жылдан кем емес жұмыс өтілі;

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналысу.

Аспазшы

  • Жоғары немесе техникалық және кәсіптік білім;

  • аспаз лауазымында кемінде 3 жыл жұмыс тәжірибесі;

  • азық-түліктің сапасына, сақтау мерзіміне, шарттарына қойылатын талаптарды сақтау;

  • өндіріс технологиясын білу;

  • ысырапты азайту және өнімдерді жылумен өңдеу кезінде олардың тағамдық құндылығын сақтау тәсілдерін білу;

  • тамақ шикізатының түрлері мен қасиеттері, рецептуралары мен дайындау тәсілдері туралы өте жақсы білім;

  • жауапкершілік;

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналасу.

Ыдыс жуушы

  • жалпы орта білім;

  • ас үй жұмысшысының немесе ыдыс жуушының жұмыс тәжірибесі;

  • жауапкершілік, тазалық;

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналасу.

Техникалық персонал

  • Жалпы орта білім;

  • 1 жылдан жұмыс тәжірибесі;

  • жауапкершілік, тазалық;

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналасу.

Медпункт қызметкері (Медбике)

  • Жоғары немесе техникалық және кәсіптік медициналық білімінің болуы;

  • қолданыстағы медициналық маман сертификаты;

  • 1 жылдан кем емес ұқсас жұмыс тәжірибесінің болуы;

  • АИТВ, В, С гепатитіне талдау нәтижелерімен қолданыстағы санкнижканың болуы;

  • асептика, антисептика ережелерін, стерилдеу режимдерін білу;

  • ұжымда жұмыс істей білу;

  • стресске төзімділік;

  • кәсіби бағдар беру жұмысымен айналасу.

Барлық мамандықтардың пән мұғалімдеріне қойылатын 

біліктілік талаптары 

Лауазым

Негізгі талаптар

Педагог  

  • тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы; 

  • педагог лауазымындағы жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес.

  • оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын білу;

  • білім алушылардың психологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады;

  • білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;

  • білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;

  • кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, сандық білім беру ресурстарын қолдану;

  • Кәсіби-бағдар беру жұмысымен айналысу.

Педагог-модератор

  • "педагог" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді сонымен қатар:

  • оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;

  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейінде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы немесе кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуы;

  • Кәсіби-бағдар беру жұмысымен айналысу.

Педагог-сарапшы

  • "педагог-модератор" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

  • ұйымдастырылған оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгеру;

  • білім беру ұйымы деңгейінде өзінің және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын сындарлы түрде айқындау;

  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың, облыс деңгейіндегі конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

  • Кәсіби-бағдар беру жұмысымен айналысу.

Педагог-зерттеуші

  • "педагог-сарапшы" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

  • сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;

  • білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

  • облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жабдықтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін);

  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы;

  • "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері (болған жағдайда) болу;

  • аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса)деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын сындарлы айқындау;

  • тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

  • Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Білім мазмұнын сараптау Республикалық ғылыми-практикалық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "сарапшылардың электрондық базасына" (бұдан әрі-білім мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы) немесе техникалық және кәсіптік білім департаменті (болған жағдайда) жанындағы РОӘК ұсынған (бұдан әрі - ТжКБД) оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу – әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіру;

  • елдің, облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне -, теле сабақтар дайындау (Бар болса);

  • интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

  • Кәсіби-бағдар беру жұмысымен айналысу.

Педагог-шебер

  • "педагог-шебер" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

  • Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы РОӘК-те мақұлданған авторлық бағдарламасы болуы тиіс. Білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ЖЖОКБҰ жанындағы РОӘК ұсынған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген шығарылған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау жөніндегі сарапшылар құрамына кіруі немесе WorldSkills чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтардың біліктілігін арттыру бойынша жаттықтырушы болуы;

  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе республикалық немесе халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындау;

  • білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе республикалық немесе халықаралық деңгейлерде олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындау;

  • "Қазақстан мұғалімі" ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері (болған жағдайда) болу;

  • интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

  • тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау (бар болса);

  • республикалық білім беру мазмұнын сараптау Ғылыми-практикалық орталығының "Сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі немесе ТКББД жанындағы РОӘК ұсынған сарапшылар құрамына кіру;

  • республика деңгейінде тәжірибені жинақтау, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

  • елдің, облыстың теледидарында трансляциялауға енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне-сабақтар, телесабақтар дайындау (бар болса);

  • Кәсіби-бағдар беру жұмысымен айналысу.

Педагог-психолог (психолог)

  • "Педагогика және психология" бағыты бойынша жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білім;

  • жұмыс өтілі кемінде 3 жыл;

  • заманауи психологиялық әдістерді қолдану;

  • балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу;

  • балалардың эмоционалды әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз ету;  

  • білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

  • педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;

  • жеке психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмыс жүргізу;

  • балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыру;

  • ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;

  • әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану;

  • ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;

  • әр түрлі профильдер мен мақсаттардағы психологиялық диагностиканы жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;

  • шығармашылық топты басқару, психологиялық – педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу;

  • психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастырудың инновациялық тәжірибесін енгізу;

  • Кәсіби-бағдар беру жұмысымен айналысу.

Арнайы педагог (дефектолог, дефектолог-мұғалім логопед, логопед-мұғалім, олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог)

  • "Арнайы педагогика" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс өтіліне талап қойылмайды;

  • дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған балаларды оқыту диагностикасының әдістерін меңгерген; 

  • дефектологияның қазіргі заманғы әдістерін біледі; 

  • лицейдің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысу;

  • балалардың психологиялық жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру; 

  • балалардың жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету, лицей деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;

  • балалардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке көзқарасты жүзеге асыру;

  • кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын, сандық білім беру ресурстарын қолдану;

  • Кәсіби-бағдар беру жұмысымен айналысу.

Әлеуметтік педагог

  • жоғары педагогикалық білімі; әлеуметтік педагог лауазымындағы жұмыс өтілі 3 жылдан кем емес.

  • Кәсіби-бағдар беру жұмысымен айналысу.

Педагогтің лауазымдық міндеттері: 

  • мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;

  • білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;

  • білім алушыны педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;

  • білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;

  • пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;

  • бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;

  • журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;

  • оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

  • оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;

  • білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

  • оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;

  • білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;

  • инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;

  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;

  • арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;

  • интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;

  • әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

  • ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;

  • ата-аналарға кеңес береді;

  • кәсіби құзыреттілікті арттырады;

  • еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;

  • білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

  • ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;

  • тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;

  • білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.

Білуге тиіс:

  • Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;

  • оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;

  • педагогика мен психология;

  • пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;

  • педагогикалық этиканың нормалары;

  • медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;

  • оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;

  • құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;

  • еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар;

  • лицей жарғысы мен регламенттерін.